Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk of deze al is beantwoord.

Check beschikbaarheid en boek direct
Zoeken

Reserveren

Hoe werkt het in- en uitchecken?

Ter plaatse inchecken hoeft alleen als u nog geen plaats heeft gereserveerd, daarvoor loopt u naar de check-in automaat op het park en volgt u daar de instructies. 

Uitchecken is niet nodig, wanneer u op de vertrekdag bent uitgereden wordt u automatisch uitgecheckt.

Op de pagine over in- en uitchecken kuht u hier meer over lezen. 

Ik wil maar 1 nacht boeken, kan dat?

In ons boekingssysteem is voor sommige periodes een minimum aantal overnachtingen ingesteld. In het hoogseizoen is dat meestal 7 nachten, en daarbuiten 3 nachten. Maar naarmate de periode dichterbij komt en onze beschikbaarheid het toelaat, wordt het ook mogelijk om kortere periodes of losse nachten te boeken. Dit wordt vanzelf vrij gezet in onze boekingskalender. U kunt dan het beste 1-2 weken van te voren nog eens op onze reserveringspagina kijken of het door u gewenste aantal nachten al mogelijk is.

Hoe kan ik mijn plaats betalen?

Als u van te voren reserveert via onze website, kunt u als volgt betalen:

  • iDeal (online betailngssysteem voor onze Nederlandse gasten)
  • Bancontact (online betalingssysteem voor onze Belgische gasten)
  • Giropay of Sofort-Banking (online betalingssystemen voor onze Duitse gasten)
  • Bankoverschrijving 

Na het afronden van de reservering ontvangt u binnen enkele ogenblikken een e-mail met de betalingsinstructies.

Als u niet heeft gereserveerd, en bij aankomst een plek boekt bij de boekingsautomaat, kunt u als volgt betalen: 

  • Pinnen (Maestro / V-Pay / Girocard)
  • Creditcard (Visa / Mastercard)

Mocht de betaling bij de boekingsautomaat onverhoopt mislukken, dan houden wij de plaats toch voor u gereserveerd. U ontvangt een e-mail met daarin betalingsinstructies, mocht het voor u lastig zijn om deze betaling tijdens uw verblijf uit te voeren dan kunt u het beste even contact met ons opnemen. In overleg is het dan meestal ook mogelijk dat u de betaling bij thuiskomst voldoet. 

Het park

Ik heb nog een oude Camperpark Zeeland kaart met tegoed erop, kan ik dit nog terugkrijgen?

Ja, deze kaart kunt u bij ons in de brievenbus doen met een briefje met uw gegevens en bankrekeningnummer, zodat wij eventueel resterend tegoed aan u terug kunnen betalen. Let op dat u de kaart en uw gegevens in een afgesloten envelop doet, zodat wij bij ontvangst van meerdere kaarten zeker weten welke van u is.

U mag de kaart ook naar ons opsturen, let op dat u dan ook de bovenstaande gegevens vermeldt! 

Zijn honden toegestaan?

Ja, honden zijn welkom op ons camperpark onder de volgende voorwaarden. Maximaal 2 honden per plaats, en honden moeten op het terrein van het camperpark te allen tijde aangelijnd zijn. Vanzelfsprekend mogen honden niet op het park zelf worden uitgelaten, en wordt bij een ongelukje de hondenpoep direct door de eigenaar opgeruimd.

Wij behouden ons het recht voor om in overleg uitzonderingen te maken m.b.t. het aantal honden.